Fotomomentjes
Dit concert, georganiseerd door Goede Rede Concerten was te zien in de Kunstlinie in Almere.
Ik heb er erg van genoten, zat op de 1e rij en dit was een prima plek om deze foto's te kunnen maken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten